فرصت بسیار خوبی برای خدمت به مردم دزفول از دست رفت

امام جمعه دزفول گفت: سفر رییس جمهور به خوزستان، فرصت بسیار خوبی برای خدمت به مردم دزفول بود که متاسفانه به دلیل برنامه‌ریزی بد از دست رفت.

فرصت بسیار خوبی برای خدمت به مردم دزفول از دست رفت

به گزارش ترنم دشتی از دزفول، حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی‌دزفولی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته دزفول در مصلای امام علی(ع) با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی ضمن انتقاد از برخی ناهماهنگی‌ها در برنامه‌های سفر رییس جمهور به شهرستان دزفول اظهار کر: رییس جمهور در سفر به خوزستان اعلام کرد اگر لازم باشد برای رفع مشکلات خوزستان 70 بار به این استان سفر می‌کنم

وی بیان کرد: این ابراز مسوولیت رییس جمهوری در قبال استان خوزستان مردم را خوشحال و به جبران عقب افتادگی‌ها امیدوار می‌کند.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه در برنامه‌ریزی سفر رییس جمهور به دزفول برخی ناهماهنگی‌ها مشاهده شد، خاطرنشان کرد: انتظار داشتیم که برای این سفر بهتر عمل می‌شد.

وی افزود: متاسفانه خوش آمدگویی رسمی در سفر رییس جمهور به دزفول انجام نشد و جایگاه دزفول و مقاومت و علمای این شهر در شهرک صنعتی را نیز بیان کردند.

قاضی‌دزفولی با اشاره به اینکه زیارت آستان متبرک سبزقبا(ع) نیز اطلاع رسانی نشده بود، تصریح کرد: مشاور رییس جمهور در حوزه روحانیت نیز به دزفول سفر کرده بود ولی حتی یک تماس در این باره با بنده گرفته نشد.

امام جمعه دزفول عنوان کرد: انتظار می‌رفت با رییس شورای شهر دزفول که قبلا استاندار بوده و در این زمینه تجربیاتی داشت مشورت و از تجربه ایشان استفاده می‌شد تا میزبانی بهتری از رییس جمهور و هیئت همراه در این شهر انجام می‌شد.

وی تاکید کرد: مدیر بدون تجربه در شهر دزفول موفق نخواهد بود، تعارفی در این خصوص ندارم چراکه مصلحت و منافع شهر از همه چیز برای ما مهمتر است.

قاضی‌دزفولی در توضیح این بخش از سخنان خود گفت: فرصت بسیار خوبی برای خدمت به مردم دزفول بود که متاسفانه به دلیل برنامه‌ریزی بد از دست رفت.

امام جمعه دزفول با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حمیدرضا الداغی اضافه کرد: باید غیرت در جامعه نهادینه شود، ناامنی برای افراد شرور، پیام شهید الداغی است.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید