وزیر صهیونیست خواستار ترور رهبران مقاومت فلسطین شد

وزیر امنیت داخلی افراطی رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوزات این رژیم علیه فلسطینیان، خواستار ترور رهبران مقاومت شد.

وزیر صهیونیست خواستار ترور رهبران مقاومت فلسطین شد

به گزارش گروه بین‌الملل ترنم دشتی، «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه در نشست حزب راستگرای افراطی «قدرت یهود» در شهرک صهیونیستی «آویتار» در شمال کرانه باختری، بر هدف قرار دادن رهبران گروه‌های فلسطینی تأکید کرد.

چند سال پیش دادگاه عالی رژیم صهیونیستی شهرک «آویتار» را به دلیل واقع شدن در اراضی فلسطینی در کوه صبیح در جنوب نابلس غیرقانونی دانسته و خواستار تخلیه این شهرک شده بود.

بن گویر گفت: «وقت حذف رهبران گروه‌های تحریک‌کننده فلسطینی فرا رسیده است».

به نوشته روزنامه «رأی الیوم»، بن گویر در واکنش به عملیات استشهادی روز گذشته در شهرک حواره در شمال کرانه باختری نیز تصریح کرد: «ما در وضعیت جنگ قرار داریم و پاسخ سیاسی به این حملات نیز باقی ماندن این شهرک است و من در تماسی با بنیامین نتانیاهو از او خواستم که خانواده‌ها در این شهرک باقی بمانند».

از سوی دیگر «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که مسئولان این رژیم روزهای دشواری را در کرانه باختری، قدس شرقی و غزه پیش‌بینی کرده‌اند.

وی در جریان بازدید از شهرک حواره واقع در شمال کرانه باختری گفت: «ما با فرماندهان ارتش اسرائیل اینجا بودیم و پیش‌بینی ما این است که روزهای دشواری در کرانه باختری، قدس و غزه در انتظار ماست».

 

پایان پیام/ 

دیدگاهتان را بنویسید